فرمانده انتظامی شهرستان رودان از کشف یک انبار احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  حسین زارعی فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رودان در اجرای طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند، یک انبار احتکار مواد غذایی را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضائی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر، انواع مواد غذایی شامل ۳ هزار ۳۸۴ کیلوقند، هزار و ۸۶۰ قوطی رب گوجه، ۷ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسرو لوبیا، ۷ هزار و ۲۰ قوطی کنسرو بادمجان، ۲ هزار و ۸۸۰ قوطی کنسرو ذرت، ۱۰۵ کیلو آبنبات، ۸ هزار و ۴۰۰ لیتر سرکه، ۹۸۰ عدد میوه پاکتی، و ۲ هزار و ۵۱۱ لیتر مواد شوینده احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان ارزش اقلام احتکاری را برابر اعلام نظر کارشناسان، ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ زارعی با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های پیشگیرانه، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس شهرستان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.